Saturday, March 10, 2012

whoopee

sebelum nak stori panjang-panjang kita kasik tayang dua orang buah hati aku nih..haha payah nau nak suruh ambik gambar berdua...sibuk apa tak tau la kat depa
si adik sibuk kat tokak puting botol susu abang...si abang plak dan la posing sat sebelum berebut kamera ngan mama dia
okeh ni cerita hat betul nak cerita...sebelum ni terbaca kat page "we're 2011 babies" pasal pampers ni...aku mula-mula cam pampers brand apakah itu? haha punya x penah dengaq...tapi skali masa dok window shopping dekat kedai baby dekat sp ni terjumpa pampers ni...rega boleh la tahan...x dak less, habis macam la kedai baby tu dok bagi less...haha pelekat dia soft tape apa nama dia tapi jenis x lekat kat badan tu la, aku x suka pelekat hat jenis lekat kat badan tu dah la anak makin lasak, satg nak buh pampers dok pusing rata terlekat pelekat tu nangis sepasai dah
ni harga dia RM28.90...dekat love garden dekat-dekat ngan econsave dekat taman petani jaya, sungai petani...berapa banyak dekat la aku dok sebut...haha
rupa pampersnya..kaler purple tu..haha suka-suka, bila belek betul-betul dekat plastik dia baru aku perasan yang whoopee ni produk malaysia...satu ja x best..pampers ni x letak size dekat pampers..cuma letak size dekat plastik packaging ja...satg ada la hat tertukar size jap g read: pengasuh depa
ni pampers hat dok pakai skang ni...huggies dry comfort...sebelum ni masa syaza baru lahir, aku bagi pakai dua-dua mamy poko..masa syauqi dulu huggies merah ni la..kadang hat biru tu..tapi huggies biru tu cam x ok...bila banyak shee shee dia jadi berketul-ketul kat pampers..huduh plak aku tengok..huggies merah ni ok cuma saja la mak dia galak nak try pampers baru...hehe
rupa huggies dry comfort...ok la pampers ni...boleh tahan lama dan x la berbau bila depa kencing...macam packaging dia tulis boleh tahan 10ja...aku tukar pampers depa lepas maghrib sampai la esok hantar pengasuh still boleh tahan x dak bocor ka apa...

footnote: cloth diapers dah dok simpan lam kotak sebab pengasuh dia komplen...x mo susahkan dia dan lama-lama aku plak jadi malas nak pakaikan kat depa

No comments:

Post a Comment