Wednesday, February 1, 2012

syauqi's toilet train

hari tu ada aku cerita pasal aku trainkan syauqi pegi toilet kan..well sama ada aku x cukup kuat ke sama ada syauqi belum lagi..huhu sampai hari ni masih lagi berpampers...adoi la nampaknya misi masih lagi gagal..tapi aku masih lagi berpendapat yang syauqi dah ready untuk diapers free cuma aku ja x cukup konsisten nak bagi berjaya..huhu

hari mula aku pakaikan cd tanpa insert nampak macam ok la setiap 30 minit aku bawak pegi toilet...tak terkincit pun dalam cd tu then hari second pakai seluar ja...banyak fail asyik la kena dok lap lantai..huhu then bila dah masuk keja lagi la susah sebab cuma ada malam ja untuk train..dah penat campur letih maka asyik la hold acara toilet train ni...ish hati kena kuat jugak ni

tadi terbaca dekat blog kak izzah pasal potty train anak dia selain dari blog mama imaan jugak pasal potty training..dan jugak tip-tip dari sini dengan sini pasal potty training nampaknya weekend ni kena usahakan bagi berjaya jugak...aku bakal bercuti dari hari jumaat nanti sampai ke hari selasa nanti..harap-harapnya kali ni berjaya la kot...huhu
budak ni la yang nak di potty train tu...huhu harap-harap berjaya la

2 comments:

  1. bes of luck dear..mesti boleh punya!!

    ReplyDelete
  2. nk potty train ni maybe mmg elok if kita 24hours ada dengan dia. so cuti panjang ni memang sgt lah elok mulakan kelas potty train :)
    good luck

    ReplyDelete