Friday, February 10, 2012

bagi?? x bagi?? bagi??

kalau korang dekat situasi aku agak-agak apa solution korang buat? bila orang yang kira dekat la ngan aku...bila susah boleh mintak tolong, bila senang boleh tumpang senang...boleh gosip-gosip...ish boleh banyak hal la kan..tiba-tiba mintak something yang bagi aku adalah privacy dan kemudahan aku..

pendek cerita..(macam hal besar je kan...) cerita dia bila jiran sebelah rumah aku mintak passwaord wifi aku..mungkin dekat rumah dia line dah x kuat atau x full tapi still boleh detect dan tiba-tiba anak dia menjenguk dekat pagar sebelah mintak...

rasa macam x puas hati ohh...trus buat-buat macam x dengar ja..(mood x puas hati)

footnote: aku x bagi pun dekat dia

2 comments:

  1. boleh bagi tapi bayar laa...hahaha

    ReplyDelete
  2. umah dia xdakwifi sendiri ka? suh jela beli beruk...

    kang bg umah kita lak jd slow.ye dak? bagussss keputusan yg bagus.jgn bg!hahaha gelak syaitonnn

    ReplyDelete