Monday, October 17, 2011

m2k pameran bank negara

ni event dah lepas tapi sebab cable camera ni tertinggal kat ofis maka tunggu naik ofis baru leh cite-cite kan...event ni mula dari hari khamis sampai la hari ahad kemarin...menarik dah yang bestnya 3 kali aku pegi...haha sampaikan encik polis yang jaga booth duit tu kenal dah muka aku ni...haha ye la borong duit kan ctu

kat cni sebenarnya banyak booth yang ada...untuk check utang piutang boleh, nak dapatkan nasihat kewangan dekat booth akpk pun boleh...nak beli buku kewangan tu pun boleh...aku borong dua buah yang version melayu...best la jugak membaca pasal bajet-bajet ni...kan hobi masa lapang aku mengira hutang-hutang yang ada...hihi

dekat gambar tu booth duit-duit lama pastu ada gak dia jual duit syiling baru yang nak launching tahun depan ngan duit-duit limited edition...aku beli dua kot duit syiling baru dengan duit rm50 sempena komanwel tu...kalau pasaran luar lagi mahal kot duit tu...
ni la rupa duit rm50 sempena komanwel tu...tapi no siri aku lain la dari yang ni...masa tu cam malas nak beli tapi takut nanti datang balik dah habis maka beli jugak sekeping
ni plak duit syiling yang bakal launching tahun depan dia jual satu set rm10...aku ambik dua dan masa nak beli ni ada mamat-mamat sebelah cakap kalau beli tahun depan cuma 85sen ja...ehh tahun depan no siri dia dah 2012 tau x dapat dah no siri 2011 ni

benda nak dihighlight kat atas adalah rm1000 tu...bayangkan kalau gaji kita bagi cash note ni...haha confirm sayang nak pecahkan...haha gila kau bawak g kedai rm1000 nak beli barang...confirm-confirm cashier tu tanya balik duit kecik x de ke dik? haha
ohh jangan fokus pada dua orang tu tapi dekat banner belakang tu...tu la tajuk event tu...malam hari jumaat tu aku pegi lagi sekali nak jumpa upin ipin tapi x dapat sebab aku lambat 15 minit kot...dah balik dah upin ipin...cian kat syauqi...

No comments:

Post a Comment