Sunday, October 30, 2011

habit syauqi yang pelik

sebenarnya habit ni dah lama dah...dari sejak-sejak aku bentikan dia menyusu hari tu...aku stopkan dia masa dia umur 1 tahun 3 bulan...skang dah satu tahun satu bulan kira lama la jugak kan...tapi habit tu x nampak gaya nak berkesudahan dan bagi aku macam agak pelik jugak habit tu..haha puas ditegur x pun dilarang tapi nak dibuat jugak...

habit dia yang pelik bagi aku tu adalah gigit butang...biasanya dulu butang baju dia sendiri sebab kebanyakan baju dia dulu mesti ada butang, lepas tu bila x banyak baju dia yang berbutang dia akan cari butang baju orang...baju aku, baju papa dia, baju tok dia, baju makcik dia...sapa-sapa je la yang masa tu pakai baju ada butang, x pun baju yang baru dibasuh tapi belum lipat..haha gila kronik punya ketagih dekat butang


nak kata dulu masa aku peknen ada kegilaan dekat butang x la plak...lansung aku x leh detect mana datang ketagihan dia tu dekat butang...tapi memang nampak nyata la lepas aku stopkan dia menyusu trus cari butang gigit-gigit..huhu agak-agak bila la nak stopkan ketagihan dia tu...setakat ni belum lagi la tertelan butang-butang tu, tapi ada jugak baju en hubby yang dah tercabut butang sebab ketagihan anak dia yang sorang tu...haha
agak-agak ada effect x elok x dari ketagihan dia yang satu ni..risau gak aku kalau-kalau sampai besar x ilang ketagih dia ni

2 comments:

  1. aduyaiii bahye nya suka gigit butang cayang oiiii... tkmo la gigit2 butang k! :)

    *mata cepet cam mama nyer laaaaa ;)*

    ReplyDelete