Tuesday, October 4, 2011

aku mc ini hari...huhu


sebelum ni x penah lagi merasa mc sebab kalau demam ke apa biasa aku el je sebab malas nak ke klinik tapi bila cuti tahun tinggal 2 hari...huhu demi nak simpan untuk raya haji..pastu buat ot plak tamak nak claim duit jugak...maka hari ni menggagahkan diri menjenguk klinik...

penyebab dia kalau x syak aku adalah nasi kerabu semalam...dia punya cabai cuka tu sebab aku bekpes pagi tengah hari dah start sakit-sakit dan petang lagi hazab satu badan...huhu awalnya aku ingatkan period pain tapi bila dah muntah memang la bukan kan,

nasib la x cirit-birit tapi bila muntah memang la seksa...x suka x suka...huhu nak plak merasa la sakit-sakit satu badan ni...saya kan manja..huhu

hari ni duduk la rumah berbaring apa patut...dah petang baru ok nak bangun-bangun...kenit dua orang tu antar rumah pengasuh jugak la sebab maknya x larat nak melayan...huhu

No comments:

Post a Comment