Saturday, October 8, 2011

bajet 2012...alhamdulillah

petang tadi sempat la dengar bajet 2012 masa on the way kat atas lebuh raya dan komen aku yang picisan ni adalah alhamdulillah...dapat setengah pun aku tetap bersyukur...dapat naik 7% pun aku bersyukur gak...ada la kan dari x dak pun dah cukup baik bagi aku...tahun ni aku x harap tinggi-tinggi lagi...kalau ada tu adalah maka bila dengar dapat itu ini kira ok la kan...

ohh cuma satu ja acik sangatlah x puas hati huhu umo bersara naik sampai 60 tahun...ye pm keje la kami sampai spek tebal 3 inci baru leh bersara yer...pastu merasa la pencen 2,3 tahun sebelum jenguk alam lain tu pun kalau sempat rasa kalau umo x panjang keje la kau sampai mati...huhu sungguh ku x bersetuju bab tu...dah la umo bersara tu adalah mandatori kalau pencen awal pun duit pencen masuk umo 60...hai la nasib badan

mode: terkenang syauqi yang ditinggalkan...masa tinggal tadi adalah demam...harap-harap baik la cepat demam dia tu...sangatlah susah dalam hati...huhu

No comments:

Post a Comment