Thursday, September 15, 2011

biarpun x balance tapi ku tetap bersyukur

hasil aku pagi ni...sebelum nak berceloteh panjang aku nak ucapkan syukur dulu pada Allah SWT sebabkan terus limpahkan rezekinya dan sampai ke hari ni syaza masih lagi fully breastfeed...alhamdulillah

tapi balik kepada hasil aku pagi ni...korang tengoklah ada 3 botol kan...sebelah kanan adalah hasil cik B sebelah kanan sampai 2 botol...satu botol penuh masa tengah aku senang lenang mengepam sambil bekpes nasi lemak...dan teringat nak cek botol...ohh dah penuh...benti jap tukar botol dan sambung lagi makan nasi lemak...dan sebelah kiri tu la hasil dari mula start mengepam, dan bekpes nasi lemak sampai habis 2 bungkus nasi lemak aku still x penuh botol...kira orait la sebab acik x payah tukar botol tapiii nape beza sangat production dua-dua belah...risau acik dalam hati ni..

bukan apa dulu dizaman syauqi aku penah alami situasi ini pasal balancing dan ku susah hati kalau-kalau jadi lagi macam ni sebab ada tempoh lagi 1 tahun 7 bulan sebelum syaza genap 2 tahun...jangan jadi cam dulu sudahlah...nak pakai kebaya weh...dah lama kebaya aku peram lam lemari dari peknen syauqi sampai skang...huhu

1 comment:

  1. rezeki syaza,,banyak nye:)..tapi makin lama pump makin pekat kan susu tu.yg sebelah kanan sekali kurang pekat berbanding 2 lagi :)

    ReplyDelete