Wednesday, September 14, 2011

kembali normal...

kan aku cakap hari tu belog ni dah macam caca merba apa ntah kan...aku pun fedup cari punca tapi dalam diam-diam dok godek-godek jugak sambil sedih melihat belog sendiri dah x cantik...last sekali klik post satu-satu...eh nape post tu sidebar kat sidebar...(ish side bar memang la kat sidebar kan) pastu klik post raya 2011 tu sidebar turun bawah...pastu bawah komen tu ada banyak link ke belog lain-lain ada dekat 20 link kot...aku syak tu la punca blog aku jadi gelong...dan aku pun cam eksaited delete satu-satu...last-last dah malas buat tab banyak-banyak pastu klik secara berjemaah...haha

dann hasilnya...wah dah kembali normal...suka hati rasa menaip entri sambil senyum sorang-sorang...biarpun hati ada sikit susah hati mengenangkan syaza dirumah pengasuh yang dah 3 hari reject bottle...huhu

tapi dipendekkan cerita belog ini sudah kembali normal...lalala ohh banyak gak widget kat sidebar dah aku buang...cam kosong dah sidebar tu

No comments:

Post a Comment