Thursday, February 10, 2011

innalillah...moga ditempatkan dikalangan orang yang beriman

agak lambat bercerita bukan apa minggu lepas agak sibuk selepas mendapat khabar yang tak diduga sampaikan aku dan encik hubby sedkit terkejar-kejar masa...tapi alhamdulillah semua urusan telah pun selesai dan sempat la aku bercerita...

hari sabtu dan ahad lepas kan aku macam biasalah ke puncak alam untuk sesi seminar kelas e-pjj aku, dan sem ni aku cuma pergi dengan kengkawan sekelas, encik hubby dan budak kecit tu duduk kat rumah, sebelum aku kekelas tu ada jugak encik hubby cakap kata ayah dia aka bapa mertua aku masuk spital, memang dia ada sakit2 tapi bukan sakit yang sampai x leh bergerak cuma sakit biasa2...dan plan kami nak ambik cuti raya cina balik kg

skali masa on the way blk dari kelas ahad tu akak ipar aku col cakap yang bapa mertua aku dah meninggal...trus cam kaku jap...dan member aku yang bawak keta trus jd 140km/j...hehe dan encik hubby pun asyik tanya jauh lg ke

balik rumah pun x sempat rehat apa trus pack barang dan gerak balik kelantan, time tu dah pukul 10 mlm, dengan minyak keta time tu ada la kot 5 bar nasib la sempat sampai jeli dan isi minyak, ada jugak stesen minyak 24 kat jeli, kalau x kami laki bini kena tolak keta...hehe smpi kampung dalam pukul 4 pagi kot, sempat la pejam mata 2 jam sebelum bangun plak...dan efek lepas travel non stop tu adalah sedikit serak suara aku...

encik hubby aku tgk macam steady je, aku x tau la apa dia rasa...kalau dia simpan dalam hati pun entah la kan...
arwah bapa mertua aku...moga dia ditempatkan dikalangan orang yang beriman...amiinnn

2 comments:

  1. takziah..semoga dicucuri rahmat ke atas roh arwah FIL. laki hg cool aje..dalam hati sapa yg tau..huhu

    ReplyDelete