Tuesday, February 8, 2011

bermula semalam...

sejak dari semalam jadi la aku ibu tunggal sementara...huhu eh tidak aku belum lg dapat title j tu...biarlah x dapat smpi habis hayat...amiin sebab aku jadi ibu tunggal sementara sebab en hubby sejak dari semalam dah berada di hukm nun berkursus selama 6 bulan smpi hujung bulan 7 nanti baru dia blk cni...biarpun masa weekend blh je dia blk tapi tetap x sama dengan dia ada kat cni tiap2 hari...huhu tapi x apa lah demi kerjaya dia aku pejam ajelah sebelah mata biarpun 6 bulan kena tinggal...

sementara en hubby berkursus dia akan guna motosikal dia dan tadi dah selamat aku pegi pos dekat pejabat pos dan estimate masa sampai sana dalam seminggu katanya...sementara tu naik dulu la public transport ye encik hubby...

si budak kecit tu semalam dah start tunjuk perangai lepas video call ngan bapak dia dah start merengek ngan tunjuk perasaan semua...rindu kot sebab selalu kalau dia wat pangai bapak dia la yang memujuk ni tukang pujuk dah duk jauh...mak dia ni x brapa melayan sgt nasib la tok dia ada nak layan cucu seorang...ohh sementara encik hubby pegi jauh mak aku meneman kat umah smpi aku cuti bersalin nanti...nanti harap2 encik hubby dapat la bercuti seminggu sempena aku bersalin kalau x ish sedey gak ni bersalin tanpa encik hubby...

doa aku biarlah aku boleh jd ibu tunggal 6 bulan ni dengan selamatnya...lama jugak berjauhan ni...orang2 yang kawen tapi duduk jauh2 ni memang hebat menahan dugaan...moga2 aku pun macam tu la amiinn

4 comments:

  1. pzet.. kena kuatkan semangat tau. nanti baby keluar muka monyok. at least ada tu ha.... anak bujang sorang tu. macam incik hubby tu, misti tak bes sebab sensorang

    ReplyDelete
  2. bawak bersabar yer.mmg sedih bila terpaksa duduk jauh ngn hubby walau pon sekejap..seb baik ada mak n anak temankan kt rumah..

    ReplyDelete
  3. ala2, sedihnya baby.. pejam celik, pejam celik, sat jek. :)

    ReplyDelete
  4. semoga tabah ye..untuk masa depan..waaa..klu ak, emosi jugak ni..hehe

    ReplyDelete