Tuesday, January 4, 2011

tahun baru...

macam agak lambat nak wish dekat org tahun baru tapi nak gak wish happy new year dekat semua orang... :) semoga sukses2 selalu dan tercapai la azam2 anda untuk tahun yang baru ini...moga tahun baru ini lebih bermakna dari tahun2 yang lepas...

azam aku tahun ni rasanya agak sama kot dengan tahun lepas dan kalau boleh nak tunaikan azam tahun lepas selain nak jadi muslimah yang lebih baik, ibu yang lebih baik, isteri yang lebih solehah(chewahh) dan juga anak yang lebih baik insyaallah...pendek kata nak jadi baik la semuanya...

dan kalau boleh nak perbaiki mana kekurangan dalam diri aku ni baik dari segi kerjaya dan jugak pendidikan...sem lepas agak hancuss kan maka kena la menginsafkan diri dan lebih muhasabah (owh tiba2 terus insafkan)

tapi rasanya dalam kepala otak aku ni banyak fikirkan pasal baby kot yelah dalam bulan 4 dah nak masuk anak dua, dengan preparation baby x ready lagi, dengan kewangan yang gelong2 ni...kena rajinkan diri bekerja...tahun lepas ada jugak plan nak berbisnes tapi sampai hari ni impian masih lagi jadi imian...rasa org yang buat bisnes tu dah kaya raya aku jugak dok macam ni...hmmm

owh korang dah pegi update buku asb ker? semalam tgk maybank memang sgt pack dengan manusia...teringin jugak nak tengok dividen simpanan aku yang ciput tu tapi bila bank yang biasa x berorang tu tiba2 pack dengan manusia buat aku fikir 5,6 kali jugak la nak jejak dalam tu...hmmm

apa-apapun selamat tahun baru pada semua :)

No comments:

Post a Comment