Tuesday, January 11, 2011

set bersalin

aku sebelum ni guna set bersalin leesa formula...idak la nak kata produk tu x bgs cumanya masa berpantang itu hari ada masalah sembelit dan lama jugak aku sembelit makan masa 3 bulan jugak la...sampai jadi trauma aku nak membuang air besar...huhu

makanya untuk berpantang kali ni aku dalam kiraan nak try set bersalin brand ni plak sebabnya dari review yang aku dapat kira macam testimoni pengguna la si a: ok la aku guna x sembelit pun nak membuang lancar ja
si b: ok la dah x sembelit macam pantang sebelum ni

maka selepas dapat testimoni yang macam tu aku pun jd konfiden la nak try brand ni...harap2 lepas guna tiada lagi masalah sembelit macam hari tu...bengkung plak memang aku x beli br kot guna je yang sebelum ni yang akak ipar aku bg...sgt menjimatkan...hehe

ohh korang kalau ada pendapat yang lain dari testimoni si a dan si b tu boleh la bgtau yer...sebab aku belum lg nak beli ubat ni nnt dah masuk 8 bulan br beli kot

2 comments:

  1. kami pun guna leesa gak dulu, tp ok ja membuang..kami dok makan buah sunkist sama..pastu kalo nk bg senang makan ubat bisacodyl tu je

    ReplyDelete
  2. kami hari tu try macam2 makan oren pun x jd gak...terlebih teran kot masa beranak...hehe

    ReplyDelete