Tuesday, January 18, 2011

sem baru...kepala udah ting tong

pejam celik pejam pejam ehh dah terlebih pejam kan rupanya dah masuk semester 4 aka semester 7 aku ambik degree rupanya...result adalah hampeh jugak semester lepas maka silalah salahkan diri sendiri sambil hempas2 kepala dekat bantal tanda sedih dengan result yang malu nak tunjuk dekat orang tu...hahaha lain la aku dapat ad nnt masa tu baru la aku nak war-warkan dekat satu dunia kata aku dapat ad kan...ni dah dapat result pun cukup2 makan lepas tu jatuh pointer dari semester lepas padahal orang lain beranak pinak jugak masih jugak score 3 pointer lebih...huhu

ok habis dah sesi mukadimah aka ceramah tengah hari untuk diri sendiri...huhu hari sabtu dengan ahad lepas (dikala warga kedah bercuti am sebab besday sultan kedah) aku dengan selamatnya dah masuk kelas untuk semester baru dengan harapan berkobar2 nak baiki result semester sudah2, harap2 dapat la aku pointer yang lebih membanggakan diri sendiri hendaknya...amiiinn

dan mengikut kata2 pensyarah semester baru ni kena selalulah menjenguk ke iclass dan meninggalkan jejak anda disana...aku pun dah kata semangat berkobar2 kan balik esok tu trus buka iclass dah kata esemen, nota, kena check dan donlod kat sana...tapi adalah hampeh! apa pun x ada...dah jadi clueless lecturer x upload ke sistem masalah ke mata aku masalah sebab aku x nmpak sebarang butir esemen pun dekat ctu...err ada wakil2 mana nak komen?

semester ni jugak aku ambik mandarin sebagai bahasa ketiga dengan harapan lepas ni jumpa mana2 apek cina ke minah2 amoi ke leh la aku tegur dengan confidennya dalam mandarin...chewahh angan2 tu harap2 jadi la realiti...tapi itulah masuk first class pun lidah cam tergeliat...first class kot baru lagi orang kata...lepas ni terer la kot...selain dari lepas ni nak kena cari lab yang guna alat yang buat western blotting...jangan tanya aku apa benda alat tu nanti lepas aku jumpa lab yang ada alat tu baru aku cerita lebih2...kalau x jumpa lab gov terpaksa la aku kuar duit g bp lab x pun apa2 lab swasta yang ada kat sp ni...nasib sp banyak gak lab swasta...ehh hubby aku bukan keja lab ke...hehe

maka semester ini jugak aku dengan ini berazam nak rajin2 baca x nak dah last2 minit...sudah2 la duduk pointer cukup2 makan tu...nak gak merasa 3 keatas dan atas...amiiinnn

1 comment: