Sunday, January 23, 2011

kalendar akademik baru...

nampaknya betul la aku akan bercuti sem lebih panjang macam entri aku yang sebelum ni pasal cuti yang lebih panjang tu...tapi mestilah ada pro dan cons dia kan, sebabnya lepas tu lansung x ada cuti sem...ambik kau lepas exam trus start kuliah baru...mungkin sebab nak selaraskan masa kot...dan semester lepas tu cuti sem dia pun x panjang sangat...cuti pendek ja...huhu dan lebih buruk ckit cons dia bila tgk tarikh tamat belajar aku habis cepat pun jadi 2014 bukan lagi 2013...huhu lambat jugak nak dapat ijazah...tu pun kalau x ada sangkut paper dan la aku grad 2014 kalau dak jadi la 2015 ke 2016...ishh nauzubillah mintak2 la sempat 2014 tu aku grad...amiin


nak tengok lebih lanjut g kat cni... owh harap2 sem ni dapat la flying colour yang di idam2kan...harap2 lah

No comments:

Post a Comment