Sunday, January 9, 2011

wishlist 2011

ok masa untuk mengupdate wishlist kat sebelah ni dah brapa hari dah masuk tahun baru tapi wishlist masih lagi 2010 sangatlah x up to date kan...tapi untuk 2011 ni rasanya x nak lah wish byk2 sebab riso x tertunai biar padat tapi semua tercapai kan..kan

untuk 2011 ni wish aku x byk cuma 5 je

yang pertama


harap2 dalam sebulan dua lagi bolehlah aku merasa beli breastpump ni...dah tanya2 jugak dekat orang jual breastpump ni moga tercapai la wishlist aku yang ni ini hendaknya

yang kedua

ni pun sudah siap perancangannya jugak cuma tunggu masa kalau x ada aral boleh la kot aku merasa wishlist ni jugak

yang ketiga


ni sebenarnya dah ada satu hadiah masa syauqi lahir hari tu...cuma saiz dia agak membataskan aku nak usung dengan kereta kecik aku tu...dok kenen2 dekat encik hubby dan tgk rezeki nnt boleh la beli yang saiz comel ckit yang bila lipat mudah nak simpan dekat but kereta...x de lah nak beli sampai ribu2 kan yang murah pun ok cuma boleh masuk but keretalah

yang keempat

tahun lepas cuma bercuti sambil berkursus harapan tahun ni biarlah betul2 pergi sebab bercuti...santai2 dekat atas bukit pun x apa tepi laut pun boleh...janji namanya adalah bercuti

yang kelima

nak jadi insan yang lebih baik pada diri sendiri, famili dan jugak pekerja yang lebih baik insyaallah...hari yang mendatang moga akan bagi yang leibh baik dari semalam hendaknya...amiin

No comments:

Post a Comment