Thursday, April 8, 2010

salah aku ker?

x paham btui la aku ni...lantak ler nak kata aku blur ke apa?
salah aku ker bila aku nak explain tp ko x nak dengar?
salah aku ker bila aku br hegeh nak taip ngan pegang anak tp ko trus tutup facebook itu?
salah aku ker bila ko sendiri yang salah faham pastu sentap sorang2....
salah aku ker bila ko sendiri yang jd emotional tp x nak ada explanation...
salah aku ker?
btw aku bukan la ada niat nak sakitkan hati ko...
kalau itu yang ko fikir then i'm sorry...
ko x kenal aku n aku jugak x kenal ko
kalau gurauan aku tu agak terkasar then i'm sorry
dont judge a book by its cover...
ku rasa pasni x per la x nak dah aku komen apa2
nnt ada lg yang sentap susah plak
haih wat aku serba salah je
buat aku pun sama2 sentap gak
terasa btui aku sama2 layan emo gak...huhu
nak wat keje pun terbayang2
dah serupa org gila bayang pun ada gak
haih...kemudahan teknologi ni memang ada buruknya gak....

sori la korang entri ni teremo ckit...huhu

8 comments:

  1. xyah nak layan org camtu..buang masa je..emo terlebey..

    ReplyDelete
  2. eika: aku jd terikut tu y payah...aku kan mudah terikut

    kak syida: ?? ada org terasa lam fb...gurau terlebey kasar kot

    ReplyDelete
  3. rose: keburukan teknologi kot...hehe

    ReplyDelete
  4. hmm...?

    tak faham.

    tapi takpe.

    abaikan.

    ReplyDelete
  5. kak di: biasa la masalah salah faham...bior la die

    ReplyDelete