Thursday, April 29, 2010

Road Trip with My Broadband

internet sekarang ni dah macam satu keperluan kalau dulu x ada komputer even x ada enset bleh je idup...cam aku dulu zaman sekolah ada la sekali pinjam enset abg pastu bawak p sekolah owh time tu macam dah habis bergaya dah...dah la enset adalah dilarang bawak sekolah muahaha pastu masuk lak zaman berkomputer semua macam2 jenis widget orang jual...even skang ni aku rasa aku punyer pendrive 128mb tu adalah sangat antik...err dulu aku beli rega dia seratus lebih tu skang dah x de jual dah...haha

dan skrang ni broadband itu adalah satu keperluan...dimana ada laptop disitu lah ada broadband...haa kira cam x lengkap la kalau ada laptop or komputer tp x dak broadband...(apa punya peribahasa aku guna...lantak lerr) aku masih belum berkesempatan lagi guna wiggy atau wimax (sapa2 nak bg aku try test buleh jugak...ehehe) setakat ni cuma guna broadband dari telco C tp takat ni ada masa membanggakan ada masa mengecewakan sampai aku rasa nak baling ja kebawah tp memandangkan kontrak aku dengan depa lagi setahun setengah aku pendamkan dulu hasrat aku tu...lepas setahun setengah memang aku stopkan...konfirm muahaha

penah je di zaman gila2kan barnbuddy lam mukabuku tuh sampai x dan2 balik umah baru lam keta aku dah on laptop sebab nak harvest pokok....muahaha gila poyo tp ok je line dia laju je buka page ladang aku tuh...bagus je aku berharvesting lam keta(tu la budak zaman la harvest pokok online ja pokok real x pulak macam tu...haha)

oh ya sebelum aku merepek meraban lebih panjang just watch the video of project alpha season 2

episod 8


episod 9


episod 10




Project Alpha Season 2 is presented by Adidas Action 3 and supported by P1 and MAS

No comments:

Post a Comment