Monday, April 26, 2010

lhdn

sudahkah anda mendaftar....me?? blum lg...haha
akulah orang2 yang nak menyesakkan tingkat 4 ni esok...padahal kat atas ofis aku je lhdn ni...parking pun penuh this day...semua tempat orang nak parking demi nak ke lhdn...tp aku blh hegeh2 baru nak tanya apa nak kena bawak....jangan marah saya...tidak2

bukan apa aku dapat info dari ajaran mana tah katanya kalau gaji basic x cecah 2k(chewah main tulis k k plak tu...) erm erm gaji basic kalau x cecah 2 ribu x payah lagi p buat sibuk2 kat lhdn tuh...nnt semua rahsia terdedah...(owh macam tu) maka aku pun buat derk je la kan....tp aku dah dapat surat suh p buka fail kat lhdn ni thn 2008 dulu nun(sebab beli rumah, pemaju aku dengan BAIK hatinya p tolung check nama aku kat hasil)

kenapa esok bukan hari ni...err err sebab hari ni orang yang jaga borang e kat ofis aku bercuti(dan dan tu jugak nak salahkan orang len...haha) padahal aku sendiri x bawak surat rujukan no fail tu...ada kot dalam bilik semak belakang tu kalau aku x salah...nnt petang aku wat2 sibuk cari...hehe

erm erm tp x pa esok aku akan mensibukkan diri p tgkt 4 tu...selama ni aku dok tulong jawab ja bila org sesat mai tingkat 3 ni "err lembaga hasil tingkat atas cik, kena naik lif" biarpun ada la dekat sploh orang gak yang sesat dalam sehari, purata tu yerr kalau hari pack boleh je lebih dari sploh...jenis yang x tau kata bgnn ni ada sepuluh tingkat poastu main aci redah je ikut dan padahal kat depan pintu dah ada lambang mpspk besar2..sampaikan ofismate aku dah print kertas tulis cni tgkt 3 nak p lhdn naik lif ke atas....hahaha

ok lhdn tunggu ai ye esok nak p jd antara orang yang buat kerja last minit...muehehe

2 comments:

  1. samalah kita..dok buat2 tak reti lagi. tapi kak tak beli apa2 lagi so dendiam lagi la

    ReplyDelete
  2. bukak file lepas tu boleh la ber'e-filing' pulak.. selamt mengira cukai... :)

    ReplyDelete