Saturday, April 10, 2010

rasa dah walk on wing ni...muehehe

korang penah tak follow blog sesapa...suka sangat baca tapi takut2 nak tinggal komen...pastu dah tiap2 hari baca sampai bila dah lama2 org tu bizi kot siap sampai korek balik entri dia yang lama2 punya kes nak baca kat blog dia....gila poyo la kan haha

tp aku penah buat macam tu...ekceli banyak gak blog yang aku follow...ada yang aku ada tinggal komen...ada yang aku just buka untuk tengok gambar, ada yang aku buka just untuk baca cerita dia...almaklumla aku bukan jenis pandai karang ayat weyy memang bosan blog aku ni...haha tp those yang singgah tu million thanks la kat korang...


ok balik pada cerita asal...em em hari ni aku rasa macam nak jalan atas angin ni...haha gila poyo... sebenarnya aku dah lama follow blog akak ni sebab aku rasa cara dia bercerita n menggambarkan satu2 benda tu memang best...selain dari rumah dia lawa la kan, tuan pun boleh tahan daring jugak kan...ayat pun slumber je kalau nak kata apa2...owh memang buat aku ketagih nak menyinggah kat blog dia...mula2 takat baca2 je, then cari box nak follow tp x jumpa...sanggup ni masuk dashboard taip bloglink dia demi nak follow...haha then dah lama ckit baru berani tinggal komen...gila poyo nak komen pun takut2...haha

hari ni tiba2 dia komen balik kat blog aku...walaupun cuma 2,3 ayat tp memang aku teruja...poyo lagi...haha tp siyes makcik suka la...muehehe bukan apa ku rasa macam ahh blog aku ni x mungkin org macam dia nak singgah...kak di itu kan bizi...btw kak di singgah2 ler lagi yer...hehe

footnote: dah berapa byk perkataan poyo yang aku taip ntah...hehe

3 comments:

  1. oh yeahhh kak D the daring mmg tak lokek tinggai komen...kak niza pun terharu gak kekadang...hehe

    ReplyDelete
  2. bestnyer...klu dapat comment dari org yang kita follow as silent reader kan...

    ReplyDelete
  3. same laaa... selalu je follow belog2 yg bes. tp jadi silent reader je sebab nk komen pun tak pandai menyusun kata.

    ReplyDelete