Wednesday, August 3, 2011

my bad...huhu

semalam masa lepas buka posa macam biasa la sibuk nak mandikan syaza n tdokan dia...syauqi plak sibuk-sibuk keluar masuk bilik...dan dalam kalut-kalut tu aku pun nak tutup pintu sebab baru ja on ekon skali huhu jari syauqi terkepit dekat pintu...masa tu aku kat sebelah dalam bilik, jari dia plak kat hujung sana sebelah luar...masa dengar encik hubby jerit baru aku kalut...cam nak menangis aku time tu...serius takut

tengok jari dia time tu cam berlekuk ja...sapu minyak angin pujuk-pujuk nasib la ok boleh p tengok kartun dengan x ada apa-apa...dan semalam tdo dengan mudahnya...kasi susu sebotol trus tdo...time dia tdo ada gak aku belek-belek jari tu...cam bengkak sikit...rasa bersalah woo even masa taip entri ni masih lagi rasa sedih...huhu

budak ni la yang cedera semalam...time dia kena tu teringat masa ibu jari aku terkepit pintu masa peknen kat dia...sepanjang jalan nak balik rumah aku menangis...rupanya syauqi lagi kuat dari aku sebab dia nangis kejap ja...even dagu luka nak baik boleh dok korek-korek ngan jari sampai dah jadi parut skang ni

3 comments:

  1. ngilu betol bila baca jari terkepit pintu..mau berdenyut2 tu :)takpe la pizet, anak lelaki..die kuat..dah terjadi..redokan aje..hehhe

    ReplyDelete
  2. terasa berdenyut2 plak jari aunty ni syauqi. aritu pon papa hadif terkepitkan jari dia kt pintu jugak. hehe boy kan kuat..

    ReplyDelete