Monday, August 1, 2011

day 1...blum apa2 ku sudah kecundang...huhu

tahun ni aku dengan harapannya nak berpuasa penuh tapi harapan tu hanya jadi harapan...kuciwa aku di pagi hari nasib la pagi kan...kalau petang ohh sadis jugak tu...tapi x pe bersempena hari pertama berpuasa sempat la aku buat nasi tomato dengan ayam merah...plus cucur cempedak goreng...pun sedap, sedap, sedap sila baca version upin ipin yerr padah dok teman syauqi tiap-tiap hari tengok...huhu

hari ni jugak usia aku dah naik lagi satu tahun..isk isk dah tua aku rupanya...baru nak feeling-feeling 18 tahun kan tapi apakan daya...huhu ku sudah 26 tahun rupanya...anak pun sudah 2...x pe anak tu rezeki...pagi-pagi lagi dah dapat kejutan dapat call dari era...kes syu la ni tolong daftarkan nama aku...nak suh cita pasal persiapan raya la apa la...x ndak la aku..uish malu makcik :P dan dan tu la aku tiba-tiba jadi pemalu kan..kan

hari ni jugak sebab en hubby pegi terawikh tinggal aku anak beranak je kat rumah maka mudahlah aku paksa budak-budak tu tdo awal...si kecik debab tu memang kul 8 lebih mata macam gam...kalau tak bagi lena memang mengamuk sakan...si abang yang lasak tu aku buat susu paksa gak tdo...hehe aku kan mak tiri...selamat dah lena dua-dua orang

sebelum terlambat...dengan ini aku nak ucapkan selamat menyambut ramadhan pada semua...moga tahun ini dan kali ini kita beroleh keberkatan dariNya...amiiinnn

No comments:

Post a Comment