Wednesday, August 24, 2011

berbuka puasa park avenue

hari tu aku ada cakap pasal aku g buka puasa dekat park avenue tu cam...haha lambat gila nak letak review...sebabnya cam kalet-kalut hari maka gambar makanan memang la yilek ada pun gambar kitorang je posing-posing...haha tapi untuk review boleh aku kata makanan situ biasa-biasa saja...x lah sedap sangat tapi x lah teruk sangat...ala biasa ja

aku sampai dekat hotel tu kul 7 lebih dah...kata dekat dengan rumah kan...maka konon keluar lambat pun x apa la skaliii haha elok-elok ambik nasi, ambik dessert, ambik buat tengah dok cedok kerabu dah azan...haha nasib sebelah meja kerabu tu ada kurma capai la sorang satu makan kurma dulu...pastu baru gagau nak cari air...haha air pun semua berais sebab time tu x nampak ada gerai teh tarik...dah habis makan nasi baru g ambik teh tarik plak...

gerai situ macam banyak gak la ada gerai murtabak, gerai ayam bakar, gerai teh tarik, gerai minuman..lagi satu gerai aku x tau sebab x g belek sangat pun...p pun berdua sebab anak-anak x bawak...yelah aku nak g makan ke nak g main kejar-kejar karang aku kenyang main kejar-kejar ngan hero tu ja...tengok tangga park avenue tu pun dah terbayang syauqi dok panjat-panjat situ...haha tengok la tahun depan bila dah behave sikit boleh la buka puasa berempat kat luar plak...hihi

us...huhu aku x faham napa la lampu dia bagi effect oren gitu
mereka...peace
mereka lagi
bapa tiba-tiba terangkat...ni anak mereka no 3 gambar td
booth teh tarik...sedapp
kudapan telinga
mereka lagi
booth murtabak...

3 comments:

  1. uiii syoknyaa...berapa caj satu kepala ni? nak ajak family la..:)

    ReplyDelete
  2. heheh..tu la mak kan..anak tak da pun leh bayangkan camne klu ada anak sama..hahha...main panjat2 tangga je la

    ReplyDelete
  3. sonot kan dpt mkn2 kumpul ramai2..:-)

    selamat hari raya..maaf zahir n batin..:-)

    ReplyDelete