Tuesday, November 16, 2010

selamat hari raya aidiladha

wah esok dah nak beraya dah kan? tapi kenapa yer mood nak beraya haji kali ni memang sangat2lah tidak ada...kuih raya satu habuk pun aku x beli...baju raya pun pakai balik baju raya posa yang lepas ja...tapi dalam x semangat tu ada satu je aku semangat sangat...semangat nak cuti...hehe ye lah kedah kan cuti raya haji 2 hari dah raya hari rabu, sambung ke khamis lepas tu jumaat dan sabtu cuti am campur2 dah jadi 4 hari...yeay

mak aku pun macam x sabar je asyik dok tanya bila aku nak blk...last2 dah aku pening sangat bila tanya banyak2 kali ni aku dah terjawab kata nak nak balik hari rabu...opsss hehe hari rabu kan dah raya ada jugak yang nak kena sekeh sebab nak balik pagi raya...hehe

apa2pun selamat hari raya buat semua...selamat menjalani ibadah korban jangan korbankan diri sudah... :)

No comments:

Post a Comment