Sunday, November 28, 2010

berpisah dengan anak...aku memang x sanggup

hari tu kan aku kena pegi seminar alah x lama pun dari 21-23hb dekat kl dan budak kecit debab tu aku tinggal dengan tok dia dekat kampung...dan masa tu baru aku rasa kot macam mana mak2 yang keja jauh tu kena berpisah dengan anak derang...yang jumpa 2 minggu sekali or sebulan sekali...seriously memang aku x sanggup...duduk dalam rumah tu dah macam orang gila bayang je...dulu gila bayang dekat bapak dia tapi skang gila bayang bila berpisah dengan anak dia...memang aku x rela...buat semua benda asyik teringat dia je...dan masa tu aku fikir mak2 yang tinggal anak derang tu hati memang cekal sebab bukan senang dok jauh dari anak ni...tapi aku x la sampai berendam air mata kan cuma bila teringat sangat2 tu aku col la tanya dia dok buat apa...

dan hari jumaat lepas dengan nekadnya ajak encik hubby balik ambik dia dekat kampung...esok ambik cuti jaga dia sebab pengasuh dia mintak cuti...korbankan la cuti tahun aku yang tinggal sejemput tu...layan budak kecit tu kat rumah...dan hari ni encik hubby jadi mr mama jaga dia sorang2 kat rumah even tadi balik sekejap ja hantar lauk dengan nasi untuk derang...esok turn aku plak...hmmm

No comments:

Post a Comment