Sunday, November 14, 2010

no connection...

aku kan hari tu dok bising2 kata broadband line c tu macam lembab nak mampus kat rumah aku maka lepas bincang2 dengan en hubby dan kalau nak stop plan tu memang x bleh sebab kontrak masih berbaki setahun dan akhirnya offer kat abg aku dia nak x ambik broadband tu cuma sambung bayar bil bulan2 dalam rm50...dan dia pun setuju maka aku pun x lg boleh beronline dari rumah cuma kat ofis ja boleh online sekejap2 dan oh memang seksa beronline kat ofis ni...sebabnya...2 minggu lepas server kat ofis aku problem...maka senyaplah aku dari dunia internet...hambik kau...belog pun dah x berupdate...semua cerita x boleh nak cerita dekat belog...isk2(sedih woo...)

ohh dalam pada tu ada jugak bercita-cita nak ambik streamyx tapiiii aku kan x lama lagi nak tambah lagi sorang in the family dan expense jugak mungkin bertambah...maka impian itu mungkin x dapat direalisasikan lagi...huk huk (sambung sedih)

tapi x pe hari ni line sudah ok...hoyeah...(gelak ketawa yang jahat) dan exam final untuk sem ni jugak sudah habis hari jumaat lepas (sambung lagi gelak jahat) maka hari rabu ini aku boleh beraya sakan...biarpun en hubby cuma cuti hari rabu saja dan dia akan keja balik hari khamis dan jumaat tapi x pe sebab aku cuti dari hari rabu membawak ke hari sabtu....lalala ok nnt2 aku sambung story mory ye...till then daaaa

No comments:

Post a Comment