Thursday, August 5, 2010

no idea...

1. been busy tapi x tau apa yang aku bizikan, keje? rumah? assignement? studi? aku pun x tahu...lalala
2. sangat serabut...tapi dah sendiri yang cari pasal kan
3. simpan cita-cita nak crafting tapi x tau nak crafkan apa, tengok orang buat key chain, fridge magnet dengan yang ganting kat enset tu macam comei je...ish2 teringin gak ni..ohh ada jugak cita2 nak buat sendiri kuih raya tahun ni tapi plan nak buat yang simple-simple ja yang x payah guna mixer dan step yang x serabutkan kepala...kalau jadi boleh la rasa kuih buatan sendiri.
4. ohh dah khamis ehh macam lama je belog ni sepi dan sepi...ish2 not good not good pengunjung pun macam makin ckit dan ckit (ehh pizet bukan kata berbelog suka2 ker?)
5. aku macam terjumpa cerita raja azura bercerai semalam...betul ke cerai...not good not good tapi sumber pun x kata pasti dia cerai harap2 tidak la yer
6. juga terbaca pasal kes budak ke mak budak yang hina negeri johor pasal x de famous amos tu...ohh aku macam no komen...isu sensitif x mo komen lebih2
7. kalau korang baca paper semalam ada cerita pasal air terjun puncak janing kena tutup sebab leptospirosis dan semalam adik sepupu aku tanya simptom2 leptospirosis dan jawapan aku adalah entah demam kot...memang aku kena studi balik tu la studi untuk exam bukan studi untuk amal kan dah lupa...(ok ni ingatan buat diri sendiri sahaja)
pasal ape aku sebut air terjun ni? sebab dekat sangat dengan rumah aku dekat kampung...siap dulu2 even sekarang ada lagi kot famili aku guna air dari air terjun ni, salur ke rumah bayar sewa rm5 setahun...ye tuan tuan setahun ye...sebab dia cuma guna sistem gfs dan salur ke rumah2 yang dekat...tapi air ni cuma ada hari je sampai rumah aku dan ada rumah yang lebih dekat lansung x guna air paip guna air terjun ni ja untuk kegunaan harian...dah jadi kes tutup ni derang guna air apa yer?
ohh macam dah melalaut merata ni tu je daa

3 comments:

  1. gud gud...melalut baik untuk kesihatan..hahaha, nak crafting pa weh?...rajin la hg...

    ReplyDelete
  2. la ni dh rm10 setahun. tp lama dh x smp rumah kita (u know why) tp best gak kena kencing tikus tu, reti2 skit depa :p

    ReplyDelete
  3. hana: tgk la kalau jadi craft tu baru bleh cite...cita2 memang byk tapi tengok la apa yang jadi nnt

    kak: oo dah naik noo

    ReplyDelete