Sunday, August 15, 2010

dugaan bulan puasa...

aku kan adalah bercuti dari awal posa sampai semalam sebab balik kelantan sambut posa kat sana...ohh menu buka posa kat sana memang lain cikit dari belah cni tapi sebab x sesuai dengan tekak aku kot maka x banyak la dessert2 dia yang aku boleh telan...semua manis-manis dan direndam dalam air gula maka memang bukan aku lah tu kalau tiba2 aku menelan benda2 yang terendam dalam air gula ni...cuma satu je kot dessert dia yang aku suka onde2 pulut hitam...sedap :)

ohh balik cerita asal...aku bertolak balik tengah hari kemarin dan tiba kat rumah dalam pukul 5.30 macam tu lepas singgah pasar ramadhan beli juadah dan bila masuk dalam rumah dan benda biasa bila aku buat adalah tekan suis kipas dulu...pastu macam pelik nape ehh kipas ni x jalan2...
aku: b blackout ke?
en hubby: dak la tu automatik jentat...
aku :(masa ni automatik fikir habis la susu aku)
trus laju2 pegi buka peti ais tengok stok susu syauqi yang x berapa meriah tu...dan memang pun semua 10 bekas dan mencair semuanya...tapi masih sejuk...hwaaaaa dah la penat aku kumpul nak dapat 10 bekas tu dan semua dah cair...trus jadi letih seletih-letihnya...semalam try jugak pam every 2 jam tapi hasil x berapa nak meriah sebab setiap 2 jam jugak budak tu bangun menyusu...isk isk

dan hari ni mood adalah sedikit down mengenangkan susu anak x meriah...ish kena relax ckit kot baru hasil lagi meriah... :(

No comments:

Post a Comment