Wednesday, February 3, 2010

recently...

1. perlu bg marking skt anak buah
aku memang x suka nilai org sedangkan diri sendiri pun x brape betul nak kena nilai orang...tahun2 lepas ada big boss lagi untuk nilai mereka maka aku mcm x ambik port sangat main bg ngan pas balik kat sekretariat...tahun ni aku kena nilai derang memang aku jadi lam dilema...agak2 kalau aku bg semua dapat seratus peratus mcm ok dak?? hehe

2. banyak keja tp asyik lupa
aku mcm makin byk keja...sure2 korang nyampah je baca kan balik2 banyak keja balik2 byk keja tp tulah hakikatnye...keje x penah habis tp makin bertambah...korang yang dah kawen n mungkin bercuti 2 bulan tuh*cuti beranak* make sure ada org ganti because tba2 speaking nanti jd la mcm bilik aku ni...sudut terbiar yang penuh fail bercambah yang asyik masuk dan x keluar2 dari bilik ni...huhu err ada sapa nak tolong bg organizer kat aku bajet glemer mcm hanis zalikha haha

3. makan byk...
ingat x post sebelum ni pasal ku rasa tu...ada aku state pasal makan byk...aku rasa x lama lagi confirm org cakap aku membela sebab skali makan memang sentiasa bertambah, kalau x tambah memang aku jd hebat tba2

4. perlu jd lebih rajin bab pumping
lately aku mcm dah berjaya bgn malam untuk pump susu...kalau sebelum ni aku biar je engorge tp skrang aku bgn gak pump sebelah kasik dak tecit tu makan sebelah...biarpun ckit je hasil time mlm tp blh la satu bekas tambahan untuk syauqi kat umah ibu dia...aku perlu buat stok lebih byk...huhu

ok back to work again...hihi

2 comments:

  1. isk2..cam kami ni lak, lately cam malaih nk bangun malam nk pum..sua nenen ja kat dak tu..huhu..
    ku seru semangat pam ku..ahahaha

    ReplyDelete
  2. makan byk mcm nk ada lg satu. tp aku cakap macam tu ang marah la plak. tp mmg dahsyat. aku makan burger setengah ja tp ang abih satu burger, fries and fries aku skit.

    ReplyDelete