Thursday, January 21, 2010

ku rasa.....

ku rasa skrang ni kan...
1. nak balik umah dan tdo...muehehe
semalam dan malam sebelumnya adalah sangat panas sebab dah berhari2 x hujan maka bila hujan tidak turun cuaca adalah sgt panas cam karangan budak darjah 5 plak kalau dah panas tuh sah2 la budak kecikt tu meragam bese la org badan berlemak n kuat peluh...cian dia x pakai baju pun berpeluh gak kalau takat panas ngan peluh tu x pe lg tp bila nangis2 tu memang mak x tahan noks...huhu dah 2 malam aku x cukup tdo sebab menjaga budak kecik tiu...indahnya kalau aku dapat bantal ngan tilam skang ni...

2. sangat lapar
patut skang ni dah selamat bekpes tp cik puan ika bercuti la plak maka kena tunggu ftin ngan kak kirah untuk p makan n mereka sangat lah bz mengalahkan menteri maka aku dah kelaparan ni...huhu patut aku dah blh masuk round kedua makan dah ni...jgn x tau aku skang makan dah macam org bela hantu raya dah kalau makan nasi tu memang bertambah, biasa nasi sepinggan, pastu ftin bg nasi dia separuh adakah dia jimat atau nak menggemukkan aku oh then kalau ika ada dia kasik gak nasi dia separuh see dah jd dua pinggan kan? then tengahhari plak makan burger lagi, kalau x memang sah perut aku ni akan nyanyi lagu lambada...haha sambil selingannya memang aku beli spare cookies untuk dikunyah sambil buat keje...tu blum kira malamnye aku akan makan at least 3 pinggan...silalah kagum ngan cara pemakanan sihat aku itu...haha

3. nak sangat main internet sepanjang hari
aku pun tatau apa yang aku godek bila online tp masa memang jeles kat aku oh

4. patut aku dah mula studi
konon sem ni azam nak dapat 3 pointer blah la pizet kalau sampai masa ni masih x baca nota yang dah diprint tu...haha x pe malam ni aku kan berusaha tekan diri sendiri ngan bereminder segala supaya aku kan gigih membaca buku...hehe

5. ku patut lebih rajin bekerja
gila la bila aku nak siapkan report ni semua...tp makin bertambah ja aku tgk...huhu input adalah lebih dr output korang bayangkan lah kalau aku blh siapkan 5 report lam sehari tp fail yang masuk adalah 20 adakah mampu aku mengosongkan meja dan pigeon hole aku yang semak itu...wuwu siap pasang hitz.fm online supaya lebih semangat buat report kena nak,nak plak time aku bizi ni adalah org datang mintak derma, mintak suh aku beli buku depa, jual kismis, jual kalendar, jual fail bla bla bla korang x tau ka aku tgh bzmiskin ni haa?? sensitip btul aku bla bab duit ni

ok la cukup la 5 tu nak p buat keje...lalala dalam sambil tu aku nak tag lg 5 org suh buat menda ni haha
org2 itu adalah
1. kak syida
2. cik puan ika
3. kak nizaa

aku ada cakap 5 ke? cukup la 3 kalau org nak buat blh gak...sila2lah

4 comments: