Tuesday, January 12, 2010

kelas ku di puncak alam

ari sabtu ari tu aku secara rasminya masuk kelas untuk sem5 ahehe br masuk dah jd sem 5, bukan apa kan dapat pengecualian kredit trus lompat jd sem5...fakulti pun dah pindah ke puncak alam sana nun dah masuk daerah kuala selangor dah kau...dari shah alam ke puncak alam ni ambik masa dalam 30 minit lebih...(x termasuk kete lembab ngan lori2)

then masa nak pegi ni kitorang mcm blur2 sebenarnya btui ke ikut jalan tu...dah jauh lepas puncak perdana br nampak bgnn tinggi kat atas bukit...trus confiden tu kot uitm puncak alam sebab kaler uitm ni kan sedondon je...hihi

pastu dah lama gerak apesal bgnn tu makin menjauh dah cam gelabah ckit dah time tu dah pukul 8.30(kelas first dah lmbt....haha) siap dah sampai simpang 3 trus cam confiden ja cakap kat hubby belok kiri...hehe) nasib la ada encik signboard merata...x sempat nak sesat cuma gelabah ja ckit kalau dah dekat nak sampai tu ada lebih kurang 4 signboard kot bgtau..."simpang ke uitm puncak alam 1km" "simpang ke uimt puncak alam 500m" hinggalah sampai ke simpang die


ni lah uitm puncak perdana nyer simpang tp kena masuk ckit br jumpa pintu gerbang die...dah masuk tu kene naik bukit sebab fakulti atas bukit...masa tu aku cam kagum ngan student yang dok jalan kaki turun bukit tu...tinggi weh siap berpusing2 masa initial d punye drift tu...hehe 4 lorong plak tu




ni plak depan faklti aku...tp ni fsk 6, semua ada 7 bgnn yang lebih kurang cenggini..nak cr bgnn ni pun sempat sesat pasal nak utrun blk ckit punya jauh kena pusing...dekat nak sampai hostel dah br leh pusing oh yee hostel die lg tinggi atas bukit nun mest stamina tinggi student yang duduk kat puncak alam ni...pasal aku x nmpk plak bas uitm lalu kot2 ctu...



ni plak dari bwh tinggi kan...hihi tp kelas aku tingkat 3 je x yah la berangan lebih2 kan...(bukan ape seblum ni jo tu cuma 3 tingkat je tu yang jakun lebih ckit...haha)



dan bgnn kalau tinggi mest ada lif kan...hihi aku perasan yang depan lif tu ada tv kecik pasang kartun pooh dari aku pegi sampai aku balik dia cuma tayang cerita pooh dah la subtittle bahasa cina bak kata classmate aku "x senonoh sungguh dok tayang pooh ni dari pg sampai petang" aku pun x tau apa yang x senonoh tu adakah sebab pooh tu x pakai seluar oh...



ni gmbr lam kete sebelum balik...minggu lg sekali aku kan kembali ke fakulti ni blk...perasaan time ni adalah..."dah hbs kelas...nak blk jumpa syauqi...hihi"

footnote: mekasih kak nizaa sebab tolong ambikkan surat pengesahan pelajar kat ined tuh...hihi

4 comments:

  1. hoho
    klas dah start eh
    bagus2

    caiyok2..selamat masuk kelas balik nooo

    ReplyDelete
  2. kak nizaa: hehe nnt bla2 plak bleh p terjah umah kak nizaa

    rose: a'ah dah start tp modul x ambik pun lg...haha

    kak syida: nnt la next kelas ambik gmbr cafe tu

    ReplyDelete