Wednesday, January 13, 2010

dont know or malas nak membaca??

korang penah x hadap situasi macam ni...dah letak kat status x pun letak dah info ke apa2 lah pasal korang then tiba2 ada lagi tanya "eh you keja mana yee" "balajar lagi ke dah keje" no offense pada sapa2... tp bila siatuasi macam ni ada tak rasa mcm ala2 menyampah nak menjawab or nak bgtau lagi sekali

kalau korang baik ati maybe x rasa kot perasaan terbakar ala2 nak marah masa menjawab soklan2 tu tp bg aku rasa cam nak fire org tu even org tu adalah sgt baik ngan aku or org2 yang aku kenal...rasa cam ala2 nak jerit kat ctu " weh aku dah letak kat ctu reti2 la baca" aci dak?? hehe

note: sebenarnya bukan aku yang alami situasi ni pada masa ni tp member aku nun lam fb...dah terang2 minah ni state kat ctu dia amik kos xxx skali bawah statement tu ada plak minah lagi sorang ni leh tanya "ko amik kos pe ye kat xxx tu" cam ampeh je soklan tu...adakah anda ingin bermesra atau teringin nak tinggal jejak tp tolong la jgn tanya jenis2 soklan membakar jiwa gitu tanya la soklan len...

footnote: aku adalah bizi ari ni tp sempat lg update blog...hehe

5 comments:

  1. dia tak baca la tu..korek bijik mata dia ok..menyampah gak nk layan klu cmni..

    ReplyDelete
  2. haha dia main terjah ler tuh~~ bermesra tp tersalah gaya ;-))

    ReplyDelete
  3. kak nizaa: dasat tu korek bijik mata

    puteri kurekure: x kan x perasan sebab dah tulis citu pastu p komen gak kat tmpt y org tu tulis

    perfect love: ye la kot nak bermesra

    ReplyDelete