Tuesday, February 9, 2010

tgh hari yang bosan...

tgh hari yang bosan pastu saje dok galak nak tgk gaji untuk hari ni dari nuffnang..biarpun x seberapa amatlah bernilai reganya...tgk2 dah ada buffered earnings seketoi...wahh ku soka..sebenornya semenjak 2 menjak ni rating aku cam dah turun ckit...
bukan malas nak mengclick belog org len tp biarlah aku btui2 membaca dan menghayati penceritaan mereka daripada aku masuk belog mereka semata-mata untuk mengklik nuffnang sahaja...x ke mcm sadis masuk hanya klik dan blah...penat woo derang cerita life derang gitu gini tp aku cuma masuk lkik nuffnang dan blah...owh amat zalim (no offense to other people yang buat mcm ni...lain org lain stail kan) tp dun worry org yang klik pada nuffnang aku still akan aku kunjung balas cuma idok lah lagi sekerap dulu...


see see dah ada buffered earning semula hari tu aku ingatkan buffered earning ni dah merajuk sama daku...hehe (oh hasil earning terpaksa dihitamkan kerna x semeriah org len yang lebih tegar bernuffnang....)


dan juga ada readers dari over the sea juga...paham ker mat saleh baca blog daku ni...hehe tapi most readers of kos la dari malaysia kan....dah blog aku lam bahasa malaysia pun dulu ada gak cita2 nak mengenglishkan blog aku ni tp last2 pikir blk tujuan aku berblog adalah soka2...n bi aku x sehebat org len karang korang baca blog aku dok gelak plak tgk english aku yang broken nih...so bek bahasa rojak saja(td ada aku cakap melayu sepenuhnya kah?? haha)

until then...(kasik speaking jap) next2 time aku cite lg pasal nuffnang aku yang sgt bersederhana ni yee

2 comments:

  1. yer la...ada gak geng klik2 ni...apa daa...

    ReplyDelete
  2. hehehe~
    tul la. kite tak paham ada org datang blog just klik2 nuff je. pastu mintak kite datang blog dia klik2 nuff gak. perlu ke main paksa2? biar kite pi sendiri dgn hati yang tulus ikhlas murni boleh tak?

    hehehe. teremo plaks. sorry.

    tapi kite pi blog org lain klik2 nuff gak. blog yang kite slalu pi je la. :)

    ReplyDelete