Sunday, July 1, 2012

poligami

dekat sekeliling aku sama ada kebetulan ataupun memang nasib mesti terjumpa dengan orang-orang yang ramai isteri ni

contoh paling dekat adalah dekat arwah tokwan aku sendiri kawen banyak sebab dalam kiraan aku la isteri dia kawen cerai ada dalam 8 orang tu yang diketahui la, dekat ofis plak bos yang bilik sebelah aku tu, status isteri semasa adalah 3 orang

pastu bila dah menjadi isteri orang ni ayat kawen lagi satu tu memang sangat-sangat sensitif, nak plak bila en hubby suka sangat melawak "haa boleh la macam tu lagi sorang" x pun "boleh la yang baru" lepas tu mula ketam batu berjalan kan

biarpun niat dia tu aku tau cuma nak melawak tetap x boleh aku terima...huhu memang boleh buat gaduh la

macam mana pun x rela aku kongsi laki ni, tetap x mau dan tidak boleh

p/s: ada ka pompuan rela share laki ni?

1 comment: