Monday, December 6, 2010

bersiaran dari impiana hotel, ipoh

sebenarnya aku ada kursus ni 3 hari 2 malam dekat cni tapi memandangkan kursus dia agak relax dan sangat fleksibel dan moderator yang sporting dan bek hati maka aku boleh beronline plak...hehe ye lah dia kasik pinjam modem wimax ko..maka marilah kita pakat2 beronline kat dalam dewan ni...muahahaha

oh ni first time kot aku guna wimax sebab kat sp mana ada tempat boleh aku nak try2 guna kat rumah aku lagi lah harem nak ada line kan...dan komen aku adalah ok la modem dia laju jugak dan ramai boleh beronline bersama2 sebabnya dia ada guna cable dan guna wireless pun boleh jugak...pakat online ramai2...best2

hotel pun best...bilik pun selesa, makan pun sedap dan kursus pun best makanya lepas ni jangan la berat aku mencanak2 naik lagi yer...tapi kalau dah bekpes pun ulang ambik makanan sampai tiga pat kali macam mana berat x mencanak naik yer??? hmmmm jawab pizet jawab!!

4 comments:

  1. pz kat ipoh? tak nak mai stewan/manjung ka?

    :)

    ReplyDelete
  2. jauh kot nak pegi sana lagipun datang dengan bas jabatan...kursus jabatan tapi buat kat ipoh

    ReplyDelete
  3. dah ada kat ipoh, meh la datang rumah. minum minum kopi ke

    ReplyDelete
  4. inaz mai la ambik pz x bertransport ni...mai pun dgn bas ja

    ReplyDelete