Wednesday, June 22, 2011

penangan anak perempuan...

dulu masa peknenkan syauqi aku berangan nak anak pompuan tapi kalau blh teringin jugak anak laki...ish keinginan berbelah bahagi sungguh la kan tapi rezeki lebih memihak dapat hero maka dapatla syauqi yang super lasak dan x makan saman tu...tapi rezeki kali kedua dia bg can aku dapat heroin plak...sejak dari doktor jangka kata pompuan biarpun doktor kata "saya x brapa nak sure bukan 100% jangka" tapi kau sebab kemaruk punya pasal masa shopping baju bb tu yang pink2 je aku pandang...hahaha

siap masa sebelum bersalin belikan headband siap2 tapi tu la size mana blh ukur masa dalam perut kan maka x muat...tapi x pe banyak lagi pilihan headband terbentang...nak2 plak dalam shopping online kan...rambang mata makcik ni menengok selain dari tgk baju dress ngan ropol2 ni...(habis la kau syaza dah macam anak patung dah aku pakaikan japg...haha)

tapi sungguh dikala ini memang aku tengah gila memandang baju ropol2...dress dengan headband saje..ohh topi crochet tu pun makcik berkenan jugak...ishh baju pompuan ni byk sungguh pesyen2 yer...kalau boys tu sepesen je...seluar t-shirt...tapi jangan kau kalau beli baju kat adik kat abg harus ada gak barang selai dua...kalau x baju adik tu aku usung satu rumah (kes jeles)

1 comment:

  1. if kali ni bb gurl..den pon akan pakai dia headband bagai..ahahahah

    ReplyDelete