Monday, March 28, 2011

another 18 days...gulp!

hari ni belek-belek belog sendiri (owh nak membelek belog sendiri pun sangat payah) lepas tu terperasan lilypie ticker (entah betul x aku sebut nama dia) ala countdown dekat tepi sidebar ni, dan perasan yang aku masih ada cuma lagi 18 hari lagi...hohoh sangat nervous

hari ni ada ulangan untuk jumpa pakar dan review balik pasal uri rendah tempoh hari...harap-harap sudah jadi macam yang sepatutnya...semalam pegi melawat jiran sebelah rumah yang sepatutnya bersalin bulan empat jugak tapi sebab kes-kes x boleh nak elak kena ceaser lagi sekali...sangat jeles sebab anak dia adalah kembar, baby boy dua-dua...sorang 2.6kg sorang lagi 2.9kg, sihat betul (sambil dalam hati dengan luar hati dok komen-komen kat en hubby kenapa kita x ada salasilah kembar, sebab hati sangat teringin nakkan kembar..haha)

dan sekarang ni tiap kali mandi mesti ukur kat perut baby dan turun ke belum...dan dalam ati sangatlah berharap kalau boleh biarlah bersalin selepas 3hb4 nanti sebab time tu kelas epjj yang last, kalau diizinkan biarlah sempat jawab paper mandarin ngan present research proposal sebab 2-2 paper tu x ada final, kalau ada final pun start lambat dah ujung bulan 4 nanti (lagi sekali aku pegi exam dalam pantang dengan pakai stokin segala...hehe)

barang persiapan untuk orang baru jugak dah kira complete...cuma mungkin keinginan mengada-ngada mak dia nak tambah selai dua barang tapi rasa x payah dah kot, yang ada pun sudah cukup...sebabnya masa pegi kelas tempoh hari aku sempat la menjengah ke expo yang aku sangat teringin nak pegi tu dan menghabiskan duit en hubby membeli barang baby...ada jugak aku baca review setengah yang kata expo tu cam mahal tapi bagi aku ada la barang yang murah...yang murah tulah aku rembat, dan secara kebetulan memang dalam list barang yang aku cari...maka complete la list barang untuk adik syauqi...hehe (jangan x tau gigih ni naik komuter pegi expo beli barang pastu usung balik naik komuter jugak...nasib ada ladies coach)

papepun saya sangatlah berharap kelahiran kali ini lebih mudah dari kelahiran abang dia yang dulu dan tempoh berpantang yang lebih mudah jugak dari hari tu...how i wish) moga-moga diizinkan oleh-Nya...amiiin

3 comments: