Sunday, September 5, 2010

lagu latar dekat belog yang menyakitkan hati :(

aku suka belogwalking...jengah2 belog orang jadi stalker baca cerita orang...tgh member buat apa...memang best la belogwalking tapi...aku memang x suka belog yang ada music2 background ni...kalau buka kat rumah boleh bikin anak terkejut (ni time anak tdo pastu mak dia curi2 main komputer) pastu kalau kat ofis bisa bikin orang lain terkejut (ni time kat ofis la curi2 main tenet ish ish ish)

dan pagi ni konon macam biasa la nak belogwalking dulu pastu buat keja dan komputer ofis aku ni macam lembab ckit dia ambik masa nak on pastu nak loading segala mak nenek kat desktop tu pastu nak loading setup2 lain pastu nak update antivirus plak dan aku yang x sabar ni trus kelik dekat mozilla dan hasilnya biarpun aku dan tutup buka tutup buka tutup buka mozilla tu still lagi ada lagu korea mai mana ntah dok nyanyi2 dari pagi dari sampai la skang ni, biasa kalau sempat memang aku kasi diam dulu lagu tu tapi ni ntah dari mana datangnya lagu tu dan x dak punat nak dioffkan (last2 kasik diam itu speaker)...memang makcik sangat tensen...kalau lagu raya x pe la jugak ada la mood nak raya x lama lagi kan tapi ni lagu korea x hape2 je...

so korang2 yang letak lagu dekat belog tu sila la fikir-fikirkan bukan x best ada muzik2 latar ni cuma agak tidak menyenangkan orang2 yang macam aku ni...mungkin orang lain suka kot

4 comments:

  1. nasib baik mak dah buang..kalo tak,dah terasa mak..hahaha

    ReplyDelete
  2. sbb tu la saya always mute speaker..mmg annoying hihi
    btw, sudi-sudilah amek kad raya dari kami kt blog saya yer. Salam Aidilfitri

    ReplyDelete