Tuesday, June 30, 2009

fakta...auta?? cam kat hot fm la plak...hehe



Dapat dari ika http://eikasyaza85.blogspot.com/

Setiap blogger mesti menyatakan 10 AUTA diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya :
Auta tu fakta tersembunyi di sebalik nyer ek.. aku cuba laa ek...

1. saya xpernah teringat langsung akan zaman anak daraku
tipu la kalau x ingat...zaman bujang tu kan best...hehe cuma setiap org mest nak move on dalam hidup kawen pun best jugak hapa

2. saya suker bekerja...kalu boleh saya nak keje sampai mati
itu bukan aku...kalau blh nak jd surirumah dok umah ja x yah keja...huhu

3. kalu saya sedih ker..tensen ker..kecewa ke...saya xder selera nak makan
hidup untuk makan...suka suki je aku wat prinsip...haha

4. saya amat berdikari..kalu xdak sapa2 nak tolong pun saya leh wat sowang2
ikut timing gak...huhu most of the time skang ni i need my hubby most...hehe

5. saya seorang yang tenang...walaupun duduk kat ngan dinding ni yang dah retak ni
auta kot...saya sgt berperasaan...chewahh

6. saya sangat tabah.. saya xkisah orang nak kutuk saya..saya akan diamkan diri
entahlah...kadang org kata aku ni blur...org kutuk depan2 bukan nak faham sgt...kadang tu oversensitif la plak....hehe

7. saya sangat kedekut
ye ekh??? ada gak blanja org2 sekeliling...

8. Everybody loves pizet... hehehe cam Everybody Loves Raymond lak
entahlah...

9. saya xcengih .. saya pun xsuka nangis2 ni..membazir je air mata ni
time peknen ni jd sensitif ckit mudah nak nangis...ntahla

10. saya menjawap tag ini dengan pantas
cepat gak kot...sebab nak cepat2 bg kat org lain


Anda perlu memilih 6 penerima award seterusnya dan menyatakan nama mereka di blog anda.

em nak bg dekat
1. my sister cik syida
2. kak syuhada
3. cik puan pearls
4. cik puan dasy
5. cik puan rose

6. cik suziela

sudi-sudikan lah terima award ni yee...hehe

2 comments: