Wednesday, August 22, 2012

tamat sudah cuti-cuti malaysia

ya di hari raya ke4 sudah kerja...tapi x apalah tahun ni rasa dah puas beraya biarpun cuma 3 hari...cuti pun lama sangat satg mau kematu otak duduk rumah lama-lama...datang ofis hari ni adalah sangat heaven...parking yang banyakkk, pastu bos-bos cuti lagi...feeling jadi bos besar, makan kuih raya, cerita hari raya pastu kau tengok muka aku, aku tengok muka kau...cari agenda nak dibuat...yang tengah atas highway dengan traffic jam tu selamat bersabar la ye

kerja pulak biasa la cuti ke x memang ada ja kerja menunggu...oh minggu depan ada sambutan hari raya mpspk dekat pejabat baru, isnin 27hb ogos...jemput-jemput datang ya...

p/s: gambar raya belum diedit...tapi ada ka orang nak tengok muka aku ni? feeling retis


2 comments:

  1. sama la kita...rasa macam sorang2 ja datang opis ni hahaha....bleh bersiar2 lagi nih.

    ReplyDelete
  2. assalam.

    selama ni saya blogwalking je.. silent reader,
    tp entri ni buat saya nak komen..:)
    ye.sungguh heaven bekerja hari ni. takde jem.. takde sesak. tp yg tak best. kedai makan melayu kat mall ni masih tutup.. semua masih beraya. nak tak nak yg ada kfc dan pizza ajer :)

    ReplyDelete