Thursday, December 29, 2011

keja keja keja

situasi 1:
dia: hari ni kata kat sini boleh ambik borang, mana borang, mana borang
aku: kejap ye cik
dia: mana borang, mana borang
aku: cik mohon hari tu dekat mana ya?
dia: sini bukan kata hari ni boleh ambik borang ka, bagi la borang
aku: (dalam hati ada sikit rasa membengkak..mood masih layan) memang ada borang, cik mohon kat mana, kita check dulu
dia: ohh dekat pekan baru sana
(boleh jugak jawab soklan kan...x penyabor punya orang..hai la)

situasi 2:
aku: ye kak, ada apa
dia: nak tanya pasal burung walit ni
aku: akak buat dekat mana
dia: akak buat dekat a*** s***
aku: kalau sini cuma s***** p***** ja kak, kalau a*** s*** kena pegi kaunter sebelah
dia: awat loan akak x lulus-lulus lagi ntah
aku: loan apa kak
dia: hari tu akak buat burung walit ni, pastu mohon dekat bank, pasaipa sampai la ni x lulus lagi ntah
(nak ka aku ulang ayat iklan cadbury zip tu, cni bukan bank kak..haha)

sabarlah wahai hati

footnote: musim study patut kena bermula la sebab rabu depan dengan rasminya nak exam final, kita sambut new year dengan exam..haha

1 comment:

  1. susah jugak keje serve customer ehhh, mencabar sungguh!

    ReplyDelete