Wednesday, November 16, 2011

raya haji 2011

cerita yang konsider basi tapi baru sempat nak cerita kira boleh la...nak jugak cerita kan aku kali ni raya haji dekat kampung encik hubby di rantau panjang nun...bertolak balik rumah kat kuala nerang dulu hari jumaat petang then bertolak balik pagi sabtu ke sana, kali ni x bawak balik carseat sebab nak bagi mudah anak dara tu golek-golek dalam kereta dan hasilnya...
see sampai ternganga tdo...sedap kot boleh tdo golek-golek, cuma hampar toto baby kat belakang and kerusi depan kasi rendahkan untuk si abang tdo

ni plak pose si abang tdo kat depan...lepas puas main dengan lasak semua dalam keta time derang tdo rasa aman je...

ni plak masa pagi raya...rotate blk baju raya posa hari tu..nasib muat lagi anak dara ni pakai

si abang pun muat gak baju melayu ni...songkok tu awal-awal ja dia nak pakai lepas tu dah campak-campak..rimas kot, menu dia hari tu asyik la dengan ketupat..suh makan nasi pun x nak

aku rasa cam pelik ja muka aku pakai shawl..lepas ni susah lagi kot nak pakai sebab masa aku pakai ni pun kejap adik tapik kanan, abang tarik kiri, pastu dah senget-benget trus cam malas nak pakai...huhu

pose kami berdua...cam mem besar ja anak dara ni sorang

pose berempat plak..ni ja yang nampak ok kot..lain-lain syauqi dah buat perangai nak ambik kamera then nak lari-lari semua ada la

last-last bagi makpak dia ja la bergambar..hehe
dah habis posing pegi ke acara korban plak...mek buat 2 bahagian korban tahun ni..then adik ipar aku satu bahagian, yang menengok labih ramai dari tukang melapah
see ramaikan tukang menengok...nasib mak mertua aku ada anak ngan menantu balik ramai untuk tolong kerja-kerja melapah
ni plak hari raya kedua..pegi join geng pengantin bertandang..yang sebelah encik hubby tu geng sekolah rendah katanya...dekat ja orang pasir mas pengantin pompuan tu...

No comments:

Post a Comment