Friday, April 1, 2011

lagi 14 hari...2 minggu lg tuh

ada yang tanya aku dah bersalin ke blum...dan jawapan aku adalah tidak...hihi masih lagi sedap dok kicking dalam tummy ni dan harapan aku biarlah lepas ahad ni...masa ni tgh bizi settlekan assignment last minit dan jugak prepare mental dan fizikal nak travel ke kelas buat kali terakhir sebelum menunggu baby

esok jika diizinkan nak kena ke puncak alam la untuk kelas epjj dan berangkat pulang hari ahadnya...cuti awal bersalin pun dah apply dan mula bercuti hari isnin ni...tunggu la bila baby nak kuar dirumah...mungkin lepas tu belog ni sedikit sepi sebab kat rumah x ada internet...nak ada pun kena ke seberang kalau mak buyung belum bersalin boleh lah keseberang untuk update belog tapi kalau x sepi lah belog ni

kemungkinan aku bercuti sampai awal bulan 6 kot sebab cuma dapat cuti untuk 60 hari saja bukannya 90 hari...x pe lah mungkin ada hikmahnya aku dapat 60 hari saja bukan 90 hari...nnt kalau dah meletup tu aku usahakan jugak war-warkan dekat cini yer...insyaallah

1 comment:

  1. pasepa xdpt cuti 60 hari?xpa,nnti ada lgi balance 180hari.so bleh wat lagi 3anak.hehe

    ReplyDelete