Wednesday, November 4, 2009

soklan itu sgt susah + pencapaian terhebat masa kini

hari sabtu ari tu dah selesai sudah aku menjawab soklan paper first (BEL x dikira...hihi sebab x de paper cuma presentation) puas cari dewan exam sebabnya aku ngan 4 org lagi geng adalah calon menumpang kat uitm sg petani...nasib uitm ni byk cawangan leh tumpang menumpang...kalau x maunya seksa aku yang dalam pantang ni g ambik exam kat jalan othman nun...huhu

oh ye disebabkan kami adalah calon menumpang dan aku ni tak penah hayat jejak kaki kat uitm sp ni(adalah skali g check lalat) maka sebaik sampai dah sesat kat dalam tu...haha dan masuk lmbt 5 minit lam dewan peksa tp aku rasa x ubah apa2 kot sebabnya soklan exam adalah melampau susah...waaaa pakat lawan tenung ja aku dan paper tu...haha

dan perasaan aku lepas kuar exam adalah cepat2 masuk keta aku nak pam susu....(aku dah jadi pengepam tegarkah??

hasilnya boleh la aku banggakan haha first time aku pam dapat byk ni lam masa 30 minit plak tu (6.0 oz tu...hihi)...dari sp ke a.star aku dok...haha cam apa je nasib bukan aku yang bawak keta... a big thanx to my sister...hihi nasib dia sudi hantar aku p exam kalau dak naya ja aku x leh berperiksa

ni plak hasil pertama aku pam masa kat spital dulu...saja wat tayang...gigih woo aku pam dekat sejam dapat byk ni ja tp still aku bg gak syauqi rasa...

footnote: hari jumaat ni ada lagi satu paper...psycho la aku pasni

5 comments:

  1. syabas bettey...berjaya jadi pumper? eh wujud dak word tu..haha

    ReplyDelete
  2. cam best gak ayat pumper tu....tp mcm pelik pun ada gak...haha

    ReplyDelete
  3. pumper? apa da...

    mak aku kata kilang :p

    ReplyDelete
  4. dbp blh tangkap org ka? abis la kak nizaa haha

    ReplyDelete