Wednesday, September 16, 2009

balik kg..lalala

bermula pada hari ini hinggalah menjelang raya haji nnti mak buyung secara rasminya bercuti...lalala hati ni dah tersangat la gumbira sebab blh ct lama giler nih...jgn nnt aku merayu2 nak keje plak dahla...iyelah pak najib kan dah bg cuti 14 hari awal rasa cam rugi je aku x ambil kan(padahal sendiri malas nak keje) tp untuk tunjuk y aku ni x tamak aku ambik ler abiskan cuti taun dulu pastu ambik 4 hari je dr 14 hari y org kasik tu kan...hihi
ni pemandangan time blk td...motif ambil saje bg korang pun rasa nak blk kg gak...time ambik ni org tgh musim ambik padi...suka :)
mak buyung y hepi blh blk kg...lalala(brg penuh keta tu cam dah x nak blk sp je)
lg gmbr padi y tgh kuning...sgt suka :)

in the mean time nak jugak wish pada semua org selamat hari raya...maaf zahir dan batin...kad raya malas nak cr...tgk2 le kalau mak buyung rajin nak mencari kad...(sapa2 nak kasik duit raya sgtlah diterima...hihi)

footnote: kuih raya dah selamat dikedurikan...hihi semangat btui mak buyung beraya ni...awal 3 hari

4 comments:

  1. wah! balek kampong dah ek.

    jeles oo..
    (padahal selang sehari kite balek umah ibu kite...hehehe)

    ReplyDelete
  2. mak buyung masih kuat berjalan kan?oleh itu mak buyung dijemput dtg beraya ke umah ak..dtg le.ajk hubby sme..ko tak penah dtg umah..dtg jugak..tak kra..dr kecik2 dlu i je bertandang ke umah u..hihi..ye la, sbb ko tak reti bwk moto..dtg la ek umah ak..ajak mak ko sme..hihi

    ReplyDelete
  3. puterikurekure: taun ni turn en alang ekh? x pe kg dekat2 ni x kesah...hihi cam pizet taun lepas blk kg hubby taun turn pizet lak

    ReplyDelete
  4. cik fiszah: kalau aku larat berjalan...ni nak bgn pun dah seksa...huhu tgk kalau larat aku g le kalau x tu dok umah je x g memana

    ReplyDelete