Tuesday, September 1, 2009

1st september

hari ni masuk bekerja selepas bercuti 4 hari...wuwuwu ni yang malas cuti lama2 ni nak je aku ambik ct sampai bersalin kalau ofis aku yang punya blh la kot aku buat mcm tu haha (dasar ayat org yang x sedar diri...lalala) hari tu masa sebelum cuti ngan confidennya bgtau kerani aku kata hari ni aku masuk lmbt nak pg check perut...tp tu la salah sendiri x tgk buku tu betul2 skali rupanya esok la aku jmpa misi kat klinik desa tu...x sabar2 btul...

oh ya sempena bulan posa ni ofis aku kasik blk awal pukul 4.30 dah blh blk umah...kalau derang bg dari awal posa kan senang ini x dah separuh jalan dah tp x pe la blh la aku jalan lama ckit kat bazar ramdhan kan(kalau aku nak la pg...dah H1N1 ni jd malas nak pg tmpt ramai org...alasan: malas nak pakai mask...)

rasanya kite posa br 11 hari kan tp tu la cam dah kering idea nak masak pe untuk berbuka semlm sebab my hubby request sotong goreng tepung pastu tgk ada carot ngan cendawan lam fridge jd la menu semlm sotong goreng tepung, tomyam ngan kangkung goreng belacan...hari ni x tau la apa plak menu yang terjadi...tunggu dan lihat ajelah apa ilham yang datang nnt

ok back to work...moga aku berjaya siapkan keja sebelum bercuti 2 bulan...nnt cian plak org yang ganti aku...tp ade ka org yang akan ganti?? simpan persoalan tu pada human resource aku...haha

footnote: minyak dah naik rega...wuwuwu dah jd 2.05 mahal gak tu huhu nak lebih berjimat la pasni dari isi 30 seminggu jd 40 la kot seminggu...nasib gula dah ambik cukup stok sampai raya

5 comments:

  1. ala...pakai je ron 95..1.80 gak..janji jimat.......

    ReplyDelete
  2. tu kat shell ja..huhu kami kan fanatik kumpul point kat esso

    ReplyDelete
  3. esso default minyak dia yang rm2.05 ke? teruk la kalau gitu kan...

    ReplyDelete
  4. aku guna shell ja kt cni (mcm la byk choice~~~) so x ubah byk pn la

    ReplyDelete
  5. esso letak minyak mahal ja kot...harap2 pasni ada la ron95 blh la jimat ckit...huhu

    ReplyDelete