Tuesday, April 14, 2009

reckless drive

(harap maklum entry ini dipenuhi rasa mrah semata2)
~selama ni aku ingatkan akulah driver yang paling teruk skali maklumla myvi tu kan dah bercalar kiri kanan belakang depan....bila aku nak cat balik ntah...huhu almaklumla fulusku tidk mengizinkan keadaan itu berlaku. tp semenjak dua menjak tu cam angin je bila drive time balik keja...bukan prejudis tp majoriti yang buat aku angin tu adalah driver lelaki...di ulangi lelaki...

boleh ke time kita aim nak stop masa benti kat traffic ngan ruang yang ada kat depan aku tuh x lepas pun untuk sebijik keta dia boleh menyelit...xxxxx kiranya jadi cam sebelah ckit depan kete dia ambik ruang kat depan aku ngan the rest kat lane sebelah....bukan main penting diri nak je aku langgar kete die tp nnt myvi ni jugak yang kemek skali...sabo je la pz kan...

n yng terbaru last sunday...ada one kancil ni dok ke kiri kanan...mcm org mabuk pun ada gak aku tgk...dok follow jer belakang die dengan rasa angin sbb x leh nak potong tp nak kate mabuk org tu melayu...aku belasah je la melayu kan sbb muka dia x putih sgt n x hitam sgt...kalau serani pun nasib la kan(no offence to other racial) skali kat one traffic light ni dia menyenget ke kanan...sbb kat ctu ada lane untuk belok ke kanan aku ingat dia nak belok la kan sbb ko dah masuk lane tu++ dengan tidak member signal...aku pun belok la ke kiri sikit sbb mase tu jugak traffic light ada lagi 6 saat ja...nnt ke tunggu 2 minit...huhu tiba2 boleh dia belok ke kiri jugak ngan jarak x sampai seinci dari kete aku...rasa angin je aku time tu...sempat la elak...kalau x memang eksiden dah time tu...aku pusing la kat dia ngan ras marah yang menggunung kan...skali nampaklah rupanya dia tengah cakap phone sambil drive...sgt x berdisiplin...btui la cam iklan kat radio tu bla kita drive sambil cakap phone penumpuan kita adalah terganggu...n risiko untuk eksiden adalah sgt tinggi...tp kalau ko nak eksiden p la sorang2 jgn libatkan aku...hangin je aku time tu...

glitter-graphics.com

2 comments:

  1. pasal sabar la letak komen dlm ni ja n x p gaduh2 pun ngan depa2 tu...huhu

    ReplyDelete