Sunday, April 12, 2009

post saje-saje

1. hari ni punya la malas nak keja n then bla dah masuk keja kerani ku cuti la plak...anak dia dmam...cian syafini...btui ka yang kecik tui...blesah je la kan mcm btui...hehehe so kena la ku jaga ofis....bosan gla rupanya jaga ofis ni...rupanya macam ni kerani ku rasa tiap2 hari....huhu

2. result untuk btn dah kuar...selepas melawat website btn ...terbukti ku dah lulus btn...hehe nasib baik le lulus kalau x nasib aku le kena p lagi sekali...x rela aku..kalau p lagi konfirm kena suka n jungle tracking tu..menda2 yang aku paling x suke...plus tido yang x cukup tdo pukul 12 tgh mlm bgn plak pukul 5 pg...(padahal aku bgn kul 5.30..hehe nasib baik time aku btn subuh masuk pukul 6.30...so ada masa ckit nak bgn lewat...x kuasa aku nak bgn awal semata2 berebut shower)

3. my tummy nampaknya dah progress byk..adakah kerana aku yang terlebih makan...hehe nak buat mcm mana kan org selera besar...chewahh bla dah makin membesar ni rasa gerun pulak mikir lagi 5 bln akan datang...saat2 bla aku di labour room nnt...aku kan scary ckit pasal kelahiran ni...byk jugak benda yang nak kena pikir ni...even nama untuk org baru pun x cari lagi...my mom kata biarlah dulu masih awal lg tp kalau biar nnt terlalu leka tup2 dah cuku bln n my baby still x de nama x ke haru mcm tu...hehe brg2 dia pun x beli lg...awal lagi...mcm2

4. nampaknya mulai tahun ni ku dah kena bayar zakat...huhu sungguhpun benda tu adalah wajib tp masih rasa berat di hati...jahatkah aku...tp bila pikir blk berapa byk ja saham ku di akhirat...huhu tp x pe la...demi saham ku di akhirat

3 comments:

  1. kenapa kena byr? curios nk tny...

    ReplyDelete
  2. kalau ikut pekeliling dia...setiap pendapatan lebih dari 7000 setahun wajib dikenakan zakat...kira total setahun tolak sara diri 8000 darab ngan 2.5%...kalau lelaki blh la tolak wife ngan anak2 tp pompuan tolak sari diri sendiri ja

    ReplyDelete
  3. cik puan syida, zakat wajib weii..
    lagi wajib dari lhdn..

    jahat tak cara jawab macam ni... :p

    ReplyDelete