Thursday, January 1, 2009

my wedding...30th november part 1

this is my mom with my mother in law...nice picture but hard to take since my mom does not really like to take picture n she is qiute buzy that day...everyone will look for her b4 leave
picture of me n my hubby i like this picture.. planning to print a big size of this picture n put it at my new home...
yeah bersantai di atas katil...hehe sebelm dipanggil keluar untuk bersalam n my in law are leaving...huhu x byk sgt pose dlm bilik tdo...sedey la jugak
me n my brother...a pink n yellow gabungan yang pelik tp itulah yang jadi in that wedding...haha
the four of us..."ok tgk sana" tu la yang fotographer tu kata...hehe
me n my other sibling...one of us is missing syahira p jalan mana tah...puas di cari tp x jumpa gak...
this is a candid picture from the fotographer...a close up...hehe
half of my big family...byk lagi yang x masuk dlm gmbr lagipun susah la kalau nak kumpul semua
me n my hubby...dia dah buang tengkolok die...ntah ke mana dah time ni....sampin pun x pakai dah
ok angkat selendang tu...ntah idea apa tah fotographer ni suruh tp ikut je lah...ok gak mcm cerita hindustan....hehe

No comments:

Post a Comment