Tuesday, May 25, 2010

chatboxku tiada lagi...ngeh ngeh

kalau sapa yang rajin masuk blog aku mesti perasan yang chatbox itu sudah tiada lagi..ngeh ngeh bukanlah aku nak bersikap x mesra alam ke sombong ke apa tapi ku rasa yang macam sedikit annoyed dengan chatbox itu...rasa terguris sedikit maka dengan satu klik tadaa it's gone..

kalau korang yang singgah cni x pe tinggalkan je komen...dan yang klik nuff ku itu akan aku trace dari nuff dan aku singgah balik blog korang yerr...dan bila dah x dak chatbox tu rasa cam lega ckit ati ni...rasa annoyyed itu sudah tiada...

owh jangan pula ada yang terasa dengan terdeletenya chat box tu yer...saja aku yang malas nak letak dan itu tiada kaitan antara hidup dan mati dengan sesiapa...tgk lah kalau aku berubah fikiran chatbox tu aku letak balik :)


peace no war

3 comments:

  1. betoi...banyak spam kalau ada chatbox tu..

    ReplyDelete
  2. banyak org buat iklan kat situ ke?

    ReplyDelete
  3. biasala tu. kalau x komen kt blog, dia tinggal spam kt ctu.

    ReplyDelete